Online Tanışma ve Buluşma


Yazımızın ilk bölümünü goruntuluchat.vox.com sitesinden okuyabilirsiniz. İlk yazımızda online tanışma ve kuralları ile yazımıza başlamıştık. Şimdi iş ilk randevuya geldi. Dediklerimizi yaptınız ve buluşmaya hazırsınız. Bu aşamadan sonra yapacaklarınız ilk yazımızdan daha önemli. Öncelikle ilk buluşmayı gerçekleştirdiğiniz yer seçiminde kalabalık, insanlarla içiçe olabileceğiniz yerleri tercih edin. Buluşma saatini akşam saatlerinden sonraya ayarlamak yerine günün daha makul öğlen ve akşam üstü olmasını sağlayın. İlk buluşmada birebir kalmak yerine bir restoran yada bilinen bir cafeyi tercih etmek iyi olacaktır. Bildiğiniz e tanındığınız bir yer olmasıda sizin için güvenli olacaktır. İlk buluşmalarınızda başbaşa kalmak yerine onu tanıma aşamasında bu tarz yerler iyi olacaktır. Paranoya yaratmıyorum fakat tedbiride elden bırakmamak lazım. Eğer buluşmayı şehir dışında gerçekleştirecekseniz kalacağınız yerleri kendiniz ayarlayın ve nerde kaldığınızdan söz etmeyin. İlk randevunuzda arkadaşlık sitesi vasıtasıyla tanıştığınız erkek arkadaş ile uzun süreli planlar yapmayın. Tüm günü birlikte geçireceğiniz bir plan yerine iki yada üç saati geçmeyen randevular ayarlayın. Eğer bu sürede birlikte olmak hoşunuza gittiyse ve rahat hissediyorsanız süreyi uzatmak sizin elinizde. Özellikle msn ve site içi mesajlarda konuşmak yazışmak kadar ikiniz üzerinde etki bırakmayabilir. Birbirinizi rahatlatmak için çaba sarfedin. Eğer arkadaş olarak buluştuğunuz kişi güvn vermiyor ve arkadaşlık sitesi veya msn yazışmalarında olduğu gibi değilse pes etmeyin. Duygularını dışa vurmasını sağlamak sizinde elinizde. Tüm bu uyarıları dikkate aldığınızda ilk buluşma gergin geçebilir. Ve bu gerginlik karşınızdaki kişide size karşı eksi his yaratabilir. Her ne kadar güven içerisinde haraket etsekte, konuşma ve davranışlarımıza yansıtmamak iyi olacaktır. Onun da sizi beğenmesi ve sizin kadar iyi vakit geçirmesini birlikte sağlıyabilirsiniz. Sıcakkanlı, espirili, eğlenceli olamak iyi bir gün ve ilerisi için bir ışık olacaktır. Kendinizde en güvendiğiniz ve beğendiğiniz özellikleri ön plana çıkarmaktan korkmayın. Her ne kadar beğenmek için orda olsanız bile erkek arkadaşınızın da sizi beğenmesini sağlayın. Her ne kadar stresli bir ortamdan bahsetsekte yaşadığınız andan zevk alın. Bol Şans..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba. Yazınıza teşekkür ederim. bende şu an arkadaşlık sitesinden elektirik aldığım insanlar olmasına rağmen bi türlü buluşmaya cesartet edemiyordum. Şu an korkumu yendim. tekrar teşekkürler. ESMERALDA

Aslı dedi ki...

düşününce arkadaşlık sitesine umut bağlamış insanları görmek beni hayal kırıklığına uğrattı. modernleşelim derken yozlaşıyormuyuz. ben arkadaşlık sitelerine karşıyım arkadaş....

Adsız dedi ki...

arkadaşlık siteleri küçük yerlerde yaşayanlar içindir e bende küçük bir şehirde yaşıyorum bizimde istek ve arzularımız var buralarda herşey öyle rahat yaşanmıyor dolayısıyla internet ortamından yararlanıyoruz...dasleben60@hotmail.de

Adsız dedi ki...

Selam ben yusifov ilk olacak tabi tanisip bulismayi kabul edersen numaram 0544 791 14 15

esra25 dedi ki...

merhaba ben esra . kendime bir erkek arkadas ariyorum . telefonum : 05413397322

Güven sırdaş Kayseri dedi ki...

Slm ben kayseriden kenan 34 yasindayim 1 75 boy70 kilo esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum kayserli gorusme sorunu olmayan bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum gizlilik ve güvenilirlik karşı taraf için ne kadar önemliyse Benim için de bir o kadar önemlidir guvenle bana ulasabilirsiniz 05326183620