İslami Evlilik Siteleri

İslami arkadaşlık siteleri hakkında bilgi vermeden önce, islami arkadaşlık nedir, bu konu başlıklı sitelerde amacınız ne olmalıdır önce ondan bahsetmeliyiz. Öncelikle dikkat etmeniz gereken birkaç husustan bahsetmeliyim. Site içeriği ne olursa olsun karşınızdaki kişinin gerçekliğinden ve samimiyetinden emin olun. Bunun için madde madde başlıklar sayabiliriz. Fakat hiçbirisi sizin iç güdüleriniz, sezgileriniz ve hisleriniz kadar kuvvetli olmayacaktır. Örneğin islami arkadaşlık sitesi başlığı, siteye üye olan her kişinin islami kurallara uyduğu ve uyacağını garanti etmez. Sitedeki üye sayısının büyük çoğunluğu islami şartlar ile tanışmak ve evlenmek isteyen kişiler olacaktır muhakkak. Ama her yerde olduğu gibi site içerisinde de dolandırıcılar, art niyetli insanlar mutlaka olacaktır.


İslami evlilik sitesi nedir? Yaşam tarzınıza uygun sizinle aynı dini görüşe, aynı inanış ve ahlak değerlerine sahip insanlarla buluşabilmenize olanak sağlayan sitelerdir. Kuruluş amacı dini yaşam felsefesi olarak almış kişileri bir araya getirmektir. Bu amaçla Türkçe hizmet veren bir çok site mevcut. Biz amacımız doğrultusunda ücretsiz olan islami evlilik siteleri üzerinde araştırma yaptık. Fakat gördük ki... bu siteler içerisinde ücretsiz hizmet veren , aynı zamanda içeriği sağlam ve güvenilir bir site bulamadık. Muslimelife ve gonuldensevenler gibi ücretsiz siteler ise islami arkadaşlık ve islami evlilik açısından üye olunabilirliği yüksek siteler. 


gonuldensevenler bu sayfa ile bizleri karşılıyor. Üyelik diğer tüm sitelerde olduğu gibi biraz vakit harcamanızı gerektirecek. Bu kısmı geçiştirmemenizi ve olabildiğince kendinizi tanıtacak bilgileri vermekten kaçınmamanızı öneririm. Burada harcayacağınız vakit. karşı cinsle tanışma olanağınızı oldukça arttıracaktır. 



muslimlife ise ilkelerimiz adlı başlık altında site genel içeriği ve kuralları hakkında detaylı bir yazı hazırlamışlar. Açıkçası oldukça profesyonel hazırlanmış, tasarımı iyi, altyapısı kuvvetli bir site. Fakat belirtmeliyim ki site yabancı menşeli. Açıkçası site tasarımı ve içeriğe rağmen gönüldensevenler sıcaklığı ve inandırıcılığı sitede yok. Yine de bu iki tercih arasından bir seçim yaparak, aradığınız dini arkadaşlık ortamını yakalayabilirsiniz. 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cihanımı arıyorum. Dini vazifelerinden, islam kurallarından ASLA taviz vermeyen ikinci kez aile olmak ısteyen bana ve allah nasip ederse ılerıde cocuklarımada ornek olabılecek dindar, iman etmıs TEVHİD AKİDESİ almıs musluman bır beyefendıyle tanısıp islami evlilik şartları dahilinde evlenmek istiyorum

Unknown dedi ki...

wesellyamun allekum ben merve 23 yasindayim bulgaristan da yaslyorum koyde dogdum buyudum babam urfali annemse bursali kandavasl icin bulgaristana gocmusler ve ben 5 yasindayken olduler trafik kazaslnda ve beni buyukannem buyutu allaha sukur bu gunumuze cifligimiz var buyuk annem hayvan inek koyun yani hayvanlarlan ograsiyor ve ben turkiyeden ev almak istiyorum ama buyuk annem izin vermiyor almam icin ve turkiyeden nefret ediyor ama ben cok seviyorum turkiyeyi ve ben aylemden kalan arazilerim vardi uzerimde ve onlari satim suan elimde 250 bin euro var ne olur allah asklna bana yardlm et hazreti muhamedin ava anamizin adina.ne olur. ev bulmam ve almam icin bana bir ev bul ve hemen yola clkar gelirim....yeterki karsimdaki insan allah korkusunu bilen birisi olsun .

ben 12 yasimdan beri kuran okuyorum .5 vakit namaz kiliyorum elhamdurillah. ama anla beni tanldlglm kisiler kazlk atl giti birini tanldlm antalyadan ve guvendim bir ay yonce ve 3 gun telden konustum ve beni aradl hemen 120 bin euro gonder dedi ve hemen evi aliyorum sana dedi ve bende gidip gonderdim 120 bin euro ve aksam oldu telini kapati ogun bugun hayir haber yok ona yoladlm paranln dekontu bile bende ve bir hafta once birini tanldlm klbrlstan sana yardlm edecem dedi ve 6 bin euro yola dedi borcum var bana kuran kerime el bastl cidiyim dedi ve bende inandim 6 bin euro gonderdim telini kapati ya bune ya allah korkulari yokmu para denen sey insanln elinin kiridir bugun bende yarin sende insanlik oldumu. oyuzden ben kendime allahtan korkan bir abi ya da bir cidi arkadas arlyorum bana ev bulsun ve hemen gelirim saygilarimlan bu benim ceptelim 00359895290669 devamni 24 sat aclk ararsan sevinirim bu siteyede girmiyorum saygilarimlan bir hafta once turkiyeye yola clktlm ama gumrukten beni salmadilar bu 250 bin euroylan yasakmls ve bende bankaya gitim ve hesap actlrmak istedim kendime yine olmadl ilaki turk vatandasl olmak gerekmis turkiyeden hesap acmak icin ve bu parayi yatlrmak icin o yuzden ben bu siteye uye oldum iyi bir turk vatandaslnlan arkadas olmak ve ona yolamak ona guvenmek istiyorum bu 250 bin euro yu ben gelene kadar emanet tutsun Allah icin etsin anladln ml ne olur allah tan korkun varsa bana yardlm et paraml turkiyeye clkarayIm diye ama olmaz dersen yinede yardlm etmis kadar oldun yinede....TSK

Unknown dedi ki...

Merhaba merve hanım

Unknown dedi ki...

Sizinle tanışmak istiyorum